Reklama zewnętrzna – jak dobrze ją przeprowadzić, by nie zaprzepaścić zainwestowanych środków?

Naturalnie w zasadzie możemy całość zrobić sami – zlecić stworzenie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a następnie rozlepiać je na mieście (tylko w miejscach do tego udostępnionych), które najpewniej i tak zostaną natychmiast zerwane albo zaklejone innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok. Zdecydowanie odradzamy ten zamiar. Pewnie nie będzie odpowiedniego efektu, a jakieś pieniądze wszakże w to włożymy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która zadba o wszystkie etapy i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz plakat – stojak na plakat – będzie bardziej widoczny?
Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa może nam udostępnić informacje o sąsiedztwie nośnika, rodzaju, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w danym rejonie. Te wszystkie komponenty mogą znacząco wpłynąć na odpowiednio liczny odbiór naszej reklamy. Warto również zwrócić uwagę, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez znaczną część doby – .
Leave a Comment